Mä yritän….

20130723-081322.jpg

Noniin tästä se alkaa, se postaus jonka aikana mun ei pitänyt marista kertaakaan 🙂 ja muutenkin projekti nimeltään äidillekin omia projekteja. Lapset olivat ilmeisesti kovasti kaivanneet minua illalla, koska yöllä heräiltiin aika useasti ja kuuden maissa roudasinkin lapset meidän väliin, jonne Peikkonen nukahti, mutta Keisari vain minua potki ja kyseli, etttä ” miksi tässä pitää maata” 😀 koska en keksinyt vastausta niin jätinkin peikkosen isin kainaloon ja lähdimme pikku kakkos- ja puurohommiin. Ja päätin nauttia kiireettömästä ja aikaisesta aamusta. Ehdinpähän juoda ainakin yhden kupin kahvia enemmän.

Nyt lapset pestynä, puurotettuna ja puetettuna ja on mun aamusmootsien ja toisen kupin kahvia aika ja päivän suunnittelu. Ajattelin ainakin uskaltautua lähiöstä kaupunniin stekkaamaan pystyykö mun puuron ja kuolan kuorruttamaa puhelinta pelastaaja hakea resoria mun eilen aloittamaan ompeluprojeltiin. Seuraavakin projekti kutkuttaa, kun haluaisin tehdä haaremihousut Outi Les Pyyn ohjeella, että saan sitten kulkea ympäri kyliä kertomassa mihin ei saa koskea 😉

Huomaan kyllä, että mulla toi marina tulee aika lunnostaan, vaikka yrittää muuta. Mun pitääkin usein pyytää Pitkätukan muotoilemaan virallisemmat tekstit ja vieraille ihmisille sähköpostit ja poistaan niistä kaiken draaman 😀 Mitäs teidän päivään?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s