Paljastus…

Hah! Sainpa sun huomios, siksihän mä tätä kirjoitan, että haluan huomiota ja saada päteä. Peukku jos tunnistit, mistä mun lempparisarjasta lainaus 😉

Mutta mä väitän, että jokaisella meistä on yksi tosi ällöherkku, josta ei ees usko kenenkään muun tykkäävän ja syö sitä yleensä vain ollessaan yksin ja on hieman perverssi olo.. No tässä mun: nuudeleita, eikä mitä tahansa vaan mama-merkin tom yum nuudeleita, porkkanaraastetta, sitruunamehua ja raejuustoa. Kaikki sotketaan mössöksi ja sorkitaan haarukalla suuhun, nam. Mä elin tolla yhden opiskelutalven, mutta edelleen silloin tällöin maistuu.

Nyt mä paljastin omani, mikä on sun?

20130822-211159.jpg

3 kommenttia artikkeliin ”Paljastus…

  1. Valkosipulisuolakurkku kokonaisena. Lisäksi tykkään nuolla sipseistä suolat pois ja mutustella märän pehmenneen sipsin.. 😀 Pitääpä joskus kokeilla tota nuudelisoppaa, vaikuttaa hyvältä!!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s