Mun piti…

20130711-213751.jpg

Siis kirjoittaa yksi tosi hyvä juttu, johon sain idean mökillä. Mun piti myös katsoa joku hyvä leffa ja syödä salaattia. Mun piti tiskata ja pyykätä.
Mutta 4 tunnin bussireissu lasten kanssa, terveyskeskuksessa peikkosen huuleen liimaaminen, kahen yliväsyneen lapsen kotiin roudaus ja nukutus, ruuan laitto, syöminen ja siivominen, kaupassakäynti tuplilla ja kahen pässinp.. kultamussukan iltatoimet veti ihan veteläksi. Vedin aitoja matalaksi nukuttamalla molemmat mun viereen ja onhan se mukavaa, että joku potkii ja kuorsaa mun vieressä, kun Pitkätukka on vielä reissussa.
Taidan siis vain vetää jätskiöverit, katsoa jotain roskaa kuten tanssin superäitejä (enhän siis ikinä sellaista kato 🙂 ja mennä pian nassukoiden väliin nukkumaan. Hyvää yötä ja jospa huomenna jaksaisin naputella jotain järkevää. Poks, nyt aukes jätskitölkki.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s